fredag den 31. maj 2013

Give away hos Miss Betty

Jeg har altid været vild med de her skåle fra Rice, men jeg har indtil nu behersket mig og skyndt mig videre, når jeg har mødt dem både irl og rundt omkring på nettet. Det er nemlig absolut ikke bøtter af denne art, jeg mangler, og når man når en hvis mængde, bliver de ufatteligt besværlige at opbevare.

Og den mængde har jeg nået for læææænge siden...!

Men med denne give away tænker jeg: Hvis jeg nu skulle være så heldig at vinde, er det jo ikke min "skyld". Så er det jo Skæbnen, og den kan man bare ikke sætte sig op imod.

Så jeg smider naturligvis mine lodder i puljen - og krydser fingre den 16. juni 2013.

Deltag i Miss Bettys give away HER


Oh, please let it be me.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.