søndag den 5. maj 2013

Søndags-shopping

Vi tog lidt på "landet" i dag, nærmere bestemt Ringsted, og endnu nærmere bestemt Ringsted Outlet.

 

Det er en lille outletby med butikker fra bl.a. Saint Tropez, Levi's, Hugo Boss, Nike, Puma og min favoritbutik dernede: Le Creuset.


Jeg holdt mig faktisk fra at købe noget derinde, for jeg er for længe siden nået dertil, hvor jeg skal tænke mig om, før jeg slæber mere ind i mit hjem... Men det var ikke fordi, jeg ikke var fristet.

Le Creusets vindue

Det er et ok sted at tage hen måske 1 gang om året. Oftere, synes jeg ikke, er nødvendigt. Og selvom prisen er lavere end i de "rigtige" butikker, kan man alligevel komme af med en del.

Jeg fik dog shoppet en lille bitte smule: En fin hindbærrød køkkenvægt og et par Puma-sko. Meget nøjsomt, men jeg er godt tilfreds.

Nøjsom shopping

En fin lille søndagsudflugt, men der skal flere butikker til, før jeg tager oftere derned. Og så er der kun 2 spisesteder indtil videre. McDonald's og en temmelig middelmådig café.

Med prøv det og bedøm selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.