lørdag den 4. maj 2013

Lidt om mig...

Tja, så kaster jeg mig også ud i den fagre nye verden af blogs. Ja, den er i hvert fald ny for mig.

Jeg har tænkt lidt over, hvorfor jeg skulle starte en blog, for jeg har ikke et liv, som er specielt anderledes end så mange andres, eller foretager mig mere interessante ting end de fleste. Jeg er heller ikke særlig kreativ eller en ørn til at lave mad (faktisk plejer kæresten at "få lov" til det). Jeg kan godt lide at bage, men gør det for sjældent, og jeg kan ikke fremtrylle 7-lags kager eller cupcakes med alverdens dekorationer på...men det plejer at smage godt.

Jeg har heller ikke et erhverv, som gør at jeg kender Københavns in-crowd eller bliver inviteret til dit og dat.

Jeg er vist, som folk er flest, så hvorfor nu den blog?

Jeg er kommet frem til, at jeg vist bare savner at skrive dagbog. Jeg skrev dagbog i mange år; i perioder hver dag, men der kunne også gå uger eller endda måneder i mellem. For ca. 6 år siden gik der så så lang tid, at jeg helt holdt op. Behovet var der åbenbart ikke mere, og så er jeg aldrig gået i gang igen.

Men bloggen er jo en gylden mulighed for igen at få skrevet stort og småt ned - og nu kan man få billeder med... Det er jo helt genialt!

Så nu prøver jeg at se, om det er noget for mig, og er der nogen, der vil læse med, vil det da glæde mig meget, og hvis ikke, ja så satser jeg på at hygge mig med det alligevel.

2 kommentarer:

  1. Jeg har lige opdaget din blog... og jeg synes den er rigtig hyggelig og fin... så jeg vil rigtig gerne læse mere :)
    God sommer til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg er jo stadig ret ny i blogland men synes, at det er en fantastisk verden, der har åbnet sig for mig, så tusind tak for roserne :)

      God sommer til dig også!

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.