torsdag den 16. maj 2013

Bryan Adams forever!

Så sidder man og zapper og falder pludselig til min store begejstring over en koncert med Bryan Adams.....for så lige bagefter at blive noget målløs over, at det er på dk4!!!

Mine fordomme siger mig, at det kun er ældre mennesker, der ser dk4, men mine fordomme må så revurderes lidt, for nu har jeg set på det i 50 min., og en Bryan Adams-koncert vil jeg hænge på lige meget hvilken kanal, der sender den.

Jeg har været til en god del Bryan Adams-koncerter for 10-15 år siden, og har så ikke skænket ham mange tanker siden, men jeg kan da godt mærke, at jeg igen godt kunne være klar til en koncert, hvis han lagde vejen forbi København...

Her er en af de utallige super ballader, som vel er et af hans varemærker:


Og så vil jeg lige nyde de sidste 15 min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.