torsdag den 9. maj 2013

Mors dag

Summerbirds fine billede



Jeg har altid været lidt ambivalent, når det gælder "mærkedage" som fx. Mors dag og Valentins dag.

På den ene side er det jo fint, at der er en dag, hvor man kan give sin mor eller sin valentin lidt ekstra opmærksomhed, men på den anden side burde det ikke være nødvendigt med den slags dage, hvor vi alle gør det samtidigt.

Vi burde være opmærksomme på hinanden uden at skulle huskes på det af chokoladeleverandører og blomsterhandlere, og det burde ske over hele året i stedet for en enkelt dag. Og hvis det endelig skal foregå én dag om året, var ens fødselsdag vel et oplagt valg...

Ikke desto mindre hoppede jeg på én af chokoladeleverandørernes Mors dag-tilbud i går men må indrømme, at jeg udelukkende havde mig selv og kæresten i tankerne som modtagere.

Jeg får Summerbirds nyhedsbrev og syntes, at de her miniflødeboller bare lød for gode til at gå glip af, så jeg drønede over i Magasin og købte en pakke, som vi spiste med stor velbehag i går aftes. De var alle 56,- værd! Mums!

Mørk chokolade, jordbær/hindbærskum, marcipanbund og et hjerte af hvid chokolade med lidt syrligt krymmel på. Hvad kan man forlange mere?


Og mit lidt mindre fine billede...
 
Så hvis du vil have et forslag til en lille rar opmærksomhed til Mor, kan jeg kun afbefale disse miniflødeboller. Og prisen er oven i købet overkommelig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.