torsdag den 16. maj 2013

Inspirationsaften hos Dennis Knudsen Denmark

Forleden var jeg sammen med 11 skønne kvinder til tøseaften i Dennis Knudsens sort/hvide salon inde i centrum af København.

Isabella, med det lyse hår, lytter og giver råd.

1½ times tid med gode råd, tips og tricks om hudpleje, makeup, hårpleje og hårprodukter.

Det herlige udvalg.

Isabella og Michael (tror jeg nok, at de hed) stod for løjerne, og viste et par eksempler på makeup og brug af hårprodukter, og hvordan man hurtigt kan pifte frisuren lidt op, og så kunne vi stille spørgsmål om alt fra tan-in-a-can til øjenbryns-boostere, som blev besvaret seriøst og sikkert, og vi kunne gå om bord i makeup-udvalget, hvis der var noget, vi ville undersøge nærmere.

Indgangspartiet med en smuk opsats i sort.

Til sidst kunne der shoppes igennem, og det var der vist flere, der benyttede sig af... Jeg beholdt pungen i tasken denne gang, men vi fik hver et værdibevis til ½ times personlig makeup-guide, og det skal jeg da prøve! Og mon så ikke også, at jeg kommer til at slæbe en lille smule med hjem? I think so! Jeg fik set mig lidt lun på en ting eller to...


Jeg glæder mig!

Så hvis I kan stimle min.12 tøser i alle aldre (der er dog vist nok en minimumsalder på 16) sammen, så er det er meget sjov og hyggeligt måde at bruge et par timer, og hvem ved? Måske ser man oven i købet endnu lækrere ud, når man går hjem ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.