onsdag den 8. maj 2013

Mine lysegrønne fingre

Rigtig mange katte (og hunde), som får lov at komme ud, spiser gerne græs. Det er godt for deres maver, og gør risikoen for bl.a. hårboller lidt mindre.

Min Max kommer jo ikke ud, så jeg har jævnligt besøgt dyrehandlen og købt kattegræs, som så har holdt i kortere eller længere tid, men Max elsker sit græs, så naturligvis køber jeg det ind til ham.

Nu har jeg dog taget mig sammen og købt kattegræsfrø OG jord, og det er faktisk lykkes mig at få kattegræs til at vokse op af en potte og se rigtig fornuftigt ud... Og Max spiser det med stor velbehag, hvilket jo er det vigtigste, så det er en stor succesoplevelse.

Man siger jo, at man skal glæde sig over de små sejre, så det gør jeg i fulde drag.


Skiltet har jeg fået af en gammel kollega, som faldt over det på en ferie i Tyskland og straks tænkte på mig og mine dengang 2 katte, som hun passede ind i mellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.