søndag den 2. juni 2013

Jo, udseendet betyder altså noget...

Jeg har i et stykke tid testet nye parfumer, når jeg kom i nærheden af nogle, der så fornuftige ud, men indtil nu har jeg ikke været helt tilfreds.

Jeg bruger ikke voldsomt meget parfume og af samme grund kan en flaske holde mange år på min hylde. Og ind i mellem får man så bare lyst til en ny duft, selvom man ikke nødvendigvis er træt af de gamle.

For et par uger siden faldt jeg så over et tilbud, hvor man kunne bestille 4 numre af Eurowoman og få 3 Clean eau de parfums-flasker med i købet. Jeg har altid godt kunne lide designet på Clean-duftene, og derfor har jeg også gerne ville prøve dem, men har aldrig fået gjort det, så da dette tilbud dukkede op, benyttede jeg mig af det.

Jeg fik dem i torsdags, og jeg må sige, at jeg er yderst tilfreds. Faktisk med dem alle 3. Både duftene, men også udseendet af flaskerne.
 
Er de ikke smukke?

Jeg har det lidt med valg af parfumer, som tiltaler mig, som jeg har det, når jeg skal vælge vin: Udseendet betyder en hel del.

Jeg har ikke forstand på vin, så når jeg en sjælden gang i mellem skal købe en flaske, er det første, jeg går efter, udseendet. Noget skal man jo gå efter. Fordelen ved parfumen er, at man trods alt har muligheden for at prøve den, inden man lægger en formue, men med vinen må man bare tage chancen. Det går ofte ok, men jeg har da ikke været lige heldig hver gang.
Emballagen er lige så fin.
 
Jeg ved ikke, om det mest er en kvindeting, men det er da spøjst, at når man ser en emballage, fx parfume eller vin, som appellerer til én, tænker man uvilkårlig, at indholdet også nok er noget, man vil kunne lide.

det samme, som når man står i en boghandel og lader blikket glide henover alle forsiderne. Mon ikke man er gået glip af en god læseoplevelse eller to, fordi de havde et "forkert" cover, som man ikke lige lagde mærke til?

Tja, i det hele taget er man nok gået glip af mange ting, fordi "coveret" ikke fangede ens opmærksomhed, men der er nok ikke andet at gøre, end at leve med det. For noget skal man jo sortere efter, så det er nok, som det skal være...

4 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har! :)

    Kig gerne forbi, lige nu har jeg en giveaway kørende. Knus Mia - http://miaekholm.blogspot.dk/2013/05/bloggen-frste-give-away.html <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Mia. Det var sødt af dig :)

      Slet
  2. Kunne godt forestille mig at de var gode - må simpelthen tage mig sammen og prøve dem en dag :) Og sikke en godt tilbud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig godt tilbud! :) Og jeg har sidenhen fundet ud af, hvor jeg så tilbuddet: På Emily Salomons blog: http://emilysalomon.dk/ Helt øverst på siden er linket til tilbuddet, hvis du skulle være blevet fristet :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.