tirsdag den 25. juni 2013

Louise Roe lagersalg

Agoodsale.dk er en af de efterhånden utallige hjemmesider, som samler en masse gode tilbud, som så kører i en begrænset periode, hvorefter det er for sent at benytte sig af tilbuddet, hvis du ikke lige fik taget dig sammen - eller måske bare glemte det indenfor den tid, tilbuddet kørte.

Her til morgen lå der en mail fra Agoodsale om, at de afholder Louise Roe lagersalg i deres lokaler i Købmagergade 26 C i København, den 26. og 27. juni, mellem kl. 12 og 17 begge dage.

Jeg må indrømme, at jeg ikke anede, hvem Louise Roe er, så jeg måtte jo straks finde en hjemmeside, jeg kunne lure lidt på.

Og hun har da godt nok mange fine ting!

Så jeg giver hermed tippet videre og ønsker god jagt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.