tirsdag den 11. juni 2013

(Lidt for) Mange sko...!!!???

Kender I det at have lidt for mange sko? Eller nej, man kan jo ikke have for mange sko, men så bare have temmelig mange sko og temmelig meget for lidt plads.

Jeg begyndte for nogle år siden at gemme skoæskerne, når jeg købte sko, og så bruge dem til at opbevare skoene i. Jeg tog et billede af den ene sko og klistrede på enden af skoæsken, så jeg på den måde havde overblik over alle æskerne.


Jeg synes ærligt talt, at det er supersmart, hvis jeg lige selv må have lov til at sige det.

I det sene efterår sidste år og i løbet af vinteren har jeg været så smart at købe flere par sandaler på tilbud, og i den forbindelse har jeg så måtte erkende, at mit system hurtigt begynder at halte gevaldigt, når jeg ikke holder det ved lige. Altså får tager billeder og sat på kasserne med det samme.

Det fik jeg jo ikke helt gjort (for der var jo laaaang tid til sandalvejr i oktober/november måned), så da temperaturen her i lille Danmark steg, og jeg skulle til at finde alle de åbne sko frem, havde jeg en masse æsker uden billeder og ikke meget overblik.

I dag fik jeg så taget mig sammen. Havde fat i alle æskerne, fik taget billeder af de sko, jeg manglede billeder af, fik klistret dem på (farverne på printeren strejkede selvfølgelig midt i det hele men pyt) og fik rykket rundt og placeret skoene lidt mere praktisk i forhold til sandsynligheden for brug de næste par måneder.

Dejligt!!!!!!!


Det allerbedste er faktisk, at jeg "fandt" op til flere par sko, jeg faktisk havde glemt, og det er jo fuldstændig som at få nye sko. Så her i eftermiddags har jeg pludseligt helt kvit og frit fået 3-4 "nye" par sko. Det er da lige til at blive superfornøjet over.

Det skal så lige siges, at resten af mine sko desværre ikke er nær så organiserede. Div. sneakers, støvletter, vintersko og div. rester er placeret i klædeskab, skoskab og på gulvet uden specielt meget system, men gud nåde trøste den, der skulle finde på at rykke rundt, eller endnu værre rydde op i dem, for jeg ved naturligvis præcis hvilke sko/støvletter, der er placeret hvor... :)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk indlæg! Der er nu ikke noget som, at møde en anden shoe-girl! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, det er rart at vide, at man ikke er alene :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.