torsdag den 20. juni 2013

Et rigtigt godt råd!

I dag havde en af mine kollegaer fødselsdag (tillykke, Anne) og var så sød at gå i Magasin og købe flødeboller i forskellige afskygninger til os andre.

Posen, hun fik til at bære dem hjem i, var prydet med dette gode råd:


Og det er da et helt fantastiks råd, som jeg straks vil give videre :)


Jeg valgte en temmelig aflang flødebolle med jordbærskum. Er jordbær en af valgmulighederne, vil jeg næsten altid hoppe på det valg - med mindre der også er citron. Så bliver det tæt løb, og der vil nok gå meget lang tid, før jeg tager en endelig beslutning.

2 kommentarer:

  1. Sikke dog en sød pose; jeg elsker når der gøres noget ud af de helt små detaljer på den måde.
    Jeg er også selv en jordbærelsker; der er simpelthen intet bedre end smagen af jordbær. Også når det kommer til chokoladevarianter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige de der små ting, der gør det hele lidt sjovere :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.