søndag den 30. juni 2013

Den (indtil videre) bedste makeup fjerner

Der er nogle ting her i tilværelsen, jeg altid er på jagt efter såsom den perfekte frisør, den perfekte lipgloss, den perfekte mascara og den perfekt makeup fjerner for bare at nævne nogle stykker.

Jeg tror, at jeg er så heldig at kunne krydse den perfekte makeup fjerner af listen.

Jeg bruger altid vandfast mascara, og det kan altså være temmelig udfordrende for de fleste makeup fjernere - lige meget hvad de så end skriver på emballagen.

Jeg fik på et tidspunkt en Clinique: Take the day off makeup remover i rejsestørrelse, og da kæresten og jeg skulle på weekendtur til Tyskland i maj måned, tog jeg den med. Og jeg blev virkelig målløs over, hvor super effektiv den er.

Den tog næsten makeup'en i første swipe, og det har jeg aldrig prøvet før. Og så har den den smukkeste lilla farve. Det skader jo ikke, at den også er fin at kigge på.


Jeg blev så begejstret, at jeg strøg lige ind i tax free-shoppen på færgen hjem og købte en full size, som står og venter, til jeg har tømt den makeup fjerner, jeg bruger i øjeblikket.

Det er ind i mellem nogle spøjse ting, man kan gå og glæde sig til.

2 kommentarer:

  1. Tak fro tippet, den vil jeg helt sikkert tjekke ud!

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, gør det! Jeg er i hvert fald en fan :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.