tirsdag den 23. juli 2013

Så er det lige om lidt...

I morgen (TIDLIGT) flyver Kæresten, hans 2 børn og jeg til Maspalomas, Gran Canaria - og vi glæder os!

Jeg har været i Puerto Rico for rigtig mange år siden med min veninde, og selv om vi hyggede os gevaldigt i 14 dage, var det godt nok ikke noget at skrive hjem om. Det var dengang, man rejste med enten Spies eller Tjæreborg. Vi rejste altid med Spies, og de havde de kæmpe store Spies centre rundt omkring, hvor der var alt, så du faktisk ikke behøvede at bevæge dig udenfor hotellets område, så vi var nok også lidt selv ude om, at vi ikke oplevede så forfærdelig meget af øen, og jeg håber helt klart at lave om på det denne gang.
Det ser jo vældig fint ud, og vi er naturligvis meget spændte på, om virkeligheden lever op til billederne :)

Det vil nok være begrænset, hvor meget der sker i den næste uges tid her på bloggen, da der vist for det første ikke er trådløst netværk overalt på området, hvor vi skal bo, og da jeg for det andet skal holde ferie og ikke lige er typen, der så sidder med næsen i computeren på en eller andet café med netværk, og da jeg for det tredje har min spritnye tablet med, som jeg nok lige skal lære at kende :) Jeg benyttede mig af et godt medlemstilbud fra Coop  i fredags og har lige fået besked om, at jeg kan hente den i butikken i dag, så det er jeg også spændt på.

Det eneste lille bitte skår i glæden er, at min lille guldklump Max skal passes et nyt sted. Mine sædvanlige kattepassere er begge 2 på ferie, så han skal passes på Inges Kattehjem i Glostrup (hvor jeg også købte ham i sin tid), og selvom jeg slet ikke er i tvivl om, at han får det godt, er det bare altid lidt hjerteskærende at aflevere de små kræ, men sådan er det jo.
Hav det forrygende, og så håber jeg, at vejret holder her i Dannevang :)

6 kommentarer:

  1. Jeg håber, I får en helt fantastisk ferie! Skønt ser det i hvert fald ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Rikke :) Ja, det virker lovende.

      Slet
  2. Årh hvor lækkert! Du må have en fantastisk ferie :-) Har selv været der, og det er bare herligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Har hørt fra flere, at der skulle være rart, så det satser vi på :)

      Slet
  3. Nyd det ;) og jeg er sikker på, at I får set meget mere nu ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi fik set meget mere end sidst, og det var en rigtig god og VARM ferie :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.