onsdag den 17. juli 2013

Jeg vandt!!!

Som jeg skrev forleden, var jeg den superheldige vinder af Lullumuts give away, hvor man kunne vinde et meget smukt og lækkert tørklæde fra Besos.dk.

Jeg modtog det allerede i går, og det er bare lige så fint, som jeg regnede med. Der var oven i købet en lille bonusgave med i form af en nøglering med en lille elefant :)


Så her midt i den dejlige danske sommer, er der en lille bitte del af mig, som glæder mig en lille bitte smule til at det bliver lidt køligere, så jeg kan komme ud og flashe mit nye fine tørklæde.

I mellemtiden kan jeg så flashe et billede af min elskede Max, bare fordi han er den smukkeste og mest charmerende kat, jeg nogensinde har mødt. Også når han hænger i gardinet..... :)

2 kommentarer:

  1. hvor er det bare fint det tørklæde, der er lidt louis vuitton over det :)

    Har en giveaway kørende på min blog hvor du kan vinde
    lækre produkter fra Sard Kopenhagen :)
    Du er velkommen til at kigge forbi
    - http://www.chiclightning.com/2013/07/sard-copenhagen.html

    // Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har skam allerede smidt et lod i din give away, så jeg krydser fingre :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.