onsdag den 3. juli 2013

Så skal der testes Sanex

De fleste af jer har nok hørt om nemlig.com, som sælger og leverer dagligvarer på nettet. Jeg har brugt dem nogle gange, og det fungerer helt genialt.

På deres facebookside kan man tilmelde sig deres testpanel, hvor man kan være så heldig at blive udtrukket til at teste stort set alt mellem himmel og jord.

I foråret testede kæresten og jeg bagels, og i går blev jeg ringet op om, at jeg var blevet udvalgt til at teste Sanex-produkter.

Kl. 19.30 her til aften fik jeg så leveret ikke færre end 9 forskellige Sanex-produkter, så nu skal vi i gang med at teste.


Det fine Sanex-udvalg
Testpakken indeholder 2 store shower creams og 1 lidt større shower gel, 1 2in1 shampoo, 1 shower cream til kæresten, 1 spray til kæresten, 1 roll on til kæresten og 2 roll ons, som jeg kan bruge :)

Det vil jo nok tage lidt tid at teste det hele, men vi må jo bare se at komme i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.