tirsdag den 9. juli 2013

Mere neglelak

Ja, nu er jeg så slet ikke til at stoppe igen med alt det her neglelaksnak, men jeg bliver lige nødt til at dele denne her.....og så tror jeg nok, at jeg stopper med neglelakindlæg....i et stykke tid i hvert fald :)

Jeg var så heldig at vinde Ooh Blah Blah's give away for nyligt. Hun havde samlet lidt goodies fra forskellige My Beauty Boxes, og da jeg kun lige har tilmeldt mig My Beauty Box og endnu ikke har modtaget den første endnu, var jeg vældig begejstret.

Der var bl.a. en (vistnok) Maybelline øjenskygge, som jeg ikke har prøvet endnu. Der var også en Weleda ansigtsolie, som jeg bruger hver aften og er godt tilfreds med, og så var der denne Sally Hansen neglelak: 02 Cha-Ching!

 

Jeg har aldrig prøvet Sally Hansen før, og jeg har aldrig prøvet glimmerneglelak før, så jeg var noget spændt på udfaldet, da jeg skulle prøve den forleden.

Efter første lag overvejede jeg, om den bare skulle gives videre til Kærestens 12-årige datter, men selvfølgelig skulle den have en ordentlig chance, så jeg kom lag 2 på og så en gang overlak.

Det gjorde altså en kæmpe forskel, og nu skal den ikke gives videre til nogen :) Den er rigtig sjov og fin og vil da helt klart blive brugt ind i mellem både til hverdag og lidt mere festlige lejligheder.

Nu bliver det så lidt spændende, når jeg skal til at have den af igen, for jeg har hørt, at det ikke er helt nemt med det der glimmer, men den tid, den fornøjelse. Indtil videre smiler jeg bare, hver gang jeg kigger på mine fine negle.

8 kommentarer:

  1. Hvor er den altså fin! Jeg elsker alt det glimmer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, også mig! Så bliver hverdagen lige lidt mere festlig :)

      Slet
  2. Sikke en fest lak! Den gør mig en lille smule i julestemning ;p er det mærkeligt?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, ikke spor! Jeg har selv haft samme tanke :)

      Slet
  3. Den er rigtig fin din lak :) Jeg har heller aldrig fået prøvet noget fra Sally Hansen, men har hørt massere af godt om mærket :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er fint at give "nye" mærker en chance ind i mellem, og jeg kunne da sagtens finde på at købe Sally Hansen en anden gang.

      Slet
  4. Den er da helt vildt flot...
    Jeg elsker glimmerlak - og så synes jeg det holder super godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig! Det er bestemt også noget, jeg vil kaste mig ud igen.

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.