lørdag den 20. juli 2013

Totalt overskudsagtig rabarbersaft!

Kæresten og jeg tog et sving omkring hans mor i dag, og udover kaffe og chokolade-croissanter scorede vi også lidt nyopgravede kartofler og godt 1 kilo rabarber.

Og det er så her det hele bliver lidt overskudsagtigt. For hvor jeg først ville støve 27 kogebøger igennem for at finde ud, hvad jeg egentlig skulle bruge de rabarber til og hvordan, og så nok ende med at udskyde det til i morgen...eller måske i overmorgen...eller en helt anden dag, så ringer Kæresten bare til sin datter, så snart vi kommer hjem, og spørger, om hun vil komme over og hjælpe med at lave noget rabarbersaft. Så hun kommer over, og de hygger sig i en times tid med at lave noget herligt rabarbersaft, og så var den potte ude.

Totalt overskudsagtigt! :) Skøøøøøøøøønt!!!!!!!!!!


Smuk hjemmelavet rabarbersaft på en fin flaske.
Den skulle naturligvis straks kontrolleres af Max.

Lige indtil han et øjeblik efter fik øje på noget mere interessant ud af vinduet :)

4 kommentarer:

  1. Det lyder slet ikke dumt med en tur hos svigermor :)
    Og hvor ser og lyder den rabarber saft bare lækker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig super lækker! Jeg har aldrig smagt hjemmelavet rabarbersaft før, og jeg håber bestemt ikke, det bliver sidste gang :)

      Slet
  2. Ej, hvor ser det bare lækkert ud!! :D Hvor er Max sød. Han ligner lidt mine forældres kat, Oskar :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må Oskar også være en sød kat :D Ja, han er min lille guldklump, ham den lille Max.

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.