lørdag den 6. juli 2013

Mine 3 OPI-sommerfavoritter

Jeg har læst rigtig mange gode og inspirerende indlæg om neglelak, og nu synes jeg, at jeg vil give mit lille besyv med.


Mit foreløbige yndlingsmærke, når det gælder neglelak, er OPI, og dette sæt købte jeg sidste år. De blev med det samme alle 3 mine sommerfavoritter (den røde har jeg dog også brugt lidt i vinter).

Fra venstre mod højre: Strawberry Margarita, A Good Man-darin Is Hard To Find og Big Apple Red.

Skønne dybe farver med knald på, som jeg ikke er blevet træt af endnu. Jeg har den orange på både fingre og tæer i øjeblikket og bliver rigtig fornøjet, hver gang jeg kigger på dem :)

2 kommentarer:

  1. Super smukke farver. Jeg elsker OPIs neglelakker, og bruger nærmest ikke andet :D

    SvarSlet

Hvad synes du? Smid en kommentar.