torsdag den 11. juli 2013

Så blev jeg hjemmeklunser

Nej, ingen neglelak i dag :)

Næh, jeg ville såmænd bare vise disse 2 fine små tallerkner, som jeg fandt ude i vores gård i går morges.

Er de ikke fine?!

Der var åbenbart nogen, som havde ryddet alvorligt op i deres køkkengrej, så nede i vores skraldeskur stod en stabel med store-/middagstallerkner, en stabel med små tallerkner og lidt skåle og andet i den dur.

Jeg kiggede det lidt hurtigt igennem, da vi var på vej på arbejde, men jeg fik lige gaflet disse to søde tallerkner og et par små skåle (man kan aldrig få for mange skåle!).

Så nu har jeg også prøvet at klunse, og hvis bare det var så nemt hver gang, var det noget jeg ville gøre i stor stil.

Og så her til sidst: Sådan så de ud iklædt hollandske nøddevafler fra Urtekram. Mums.... :)

4 kommentarer:

Hvad synes du? Smid en kommentar.