tirsdag den 2. juli 2013

Amok på loppemarkedet!

Jeg elsker at ose på loppemarkeder, men desværre bliver det sjældent til andet end netop at ose. Jeg har det med pludselig at blive enten meget fornuftig og tænke noget i stil med: Nej, nu skal der bare ikke slæbes flere ting ind i mit i forvejen meget proppede hjem!

Eller også bliver jeg pludselig lidt smånærig og tænker: Aaaaarj, 50,- for den der brugte et-eller-andet...!

Og så er jeg vildt dårlig til at prutte om prisen, så hvis jeg synes 50,- er for meget, siger jeg bare: Nå nå, og går videre, i stedet for at sige: Hvad med 35,-?

For godt en uge siden havde min veninde og hendes mor en stand på Frederiksberg loppemarked. Jeg plejer at kigge forbi, når de står der, efter lige at have gået en lille runde. Og hvad der så lige var anderledes forrige lørdag, ved jeg ikke, men det lykkedes mig at købe 4 gamle fine dåser, 4 stykker sommertøj (bl.a. den pink sag  med lidt bling på billedet nedenfor), en klar glas-bonboniere (øh, sådan en glasskål på fod med låg) og 4 småbitte platte-agtige ting med nogle fine tegninger på (jeg har ingen idé om, hvad de skal bruges til, men de var søde og kostede kun 5,- stk.). Og jeg var ikke engang hele loppemarkedet rundt...



 
Jeg var/er så fornøjet med mine køb, og jeg håber, at de kan være startskuddet til, at jeg måske bliver lidt bedre til at score nogle gode loppefund. Selvom at jeg helt seriøst ikke bør slæbe for mange flere ting ind i mit hjem. Der er bare ikke plads til mere.
 
Hm, måske jeg bare selv skulle se at få mig en loppestand et eller andet sted.....?! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.