fredag den 5. juli 2013

Min smukke assistent

Som det sker hvert år, når jeg pakker vintertøjet ned og pakker sommertøjet ud (og omvendt), er der altid noget tøj, som jeg enten ikke har brugt i flere sæsoner, eller som på forunderlig vis har ligget og krympet vinteren over ;-)

Denne gang blev det også til en lille bunke, som jeg forleden ville lægge på Trendsales. Bunken mellemlandede et kort øjeblik på sengen, og et splitsekund senere lå Max og godtede sig op af bunken på hans sædvanlige henslængte facon.


Behøver jeg fortælle, at jeg naturligvis blev nødt til at tage en pause og vente på, at den unge herre var færdig med at sove til eftermiddag på mine næste Trendsales-tilbud :)

2 kommentarer:

  1. Åh de kære katte altså! Hvor ser han dog skøn ud, som han ligger der så majestætisk og troner! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Han er lige så skøn i virkeligheden, som han ser ud på billedet og vil helst følge med i alt, hvad vi laver.

      Jeg elsker de små "kræ" :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.