fredag den 2. august 2013

Ude godt, hjemme lidt bedre...

Så er vi igen hjemme i lille Dannevang efter en herlig uge i Maspalomas, Gran Canaria.
Der var sindssygt varmt hele døgnet, masser af hoteller og masser masser masser af turister, meget brunt og goldt men med palmer alle vegne og blomster i massevis i de smukkeste farver.
Håret oppe i en klemme i en hel uge :)
Hotellet levede helt op til forventningerne, og vi var på sejltur og så dælme et par hvaler! Vildt! Vi var også på busudflugt rundt på øen, hvilket var superinteressant. Det var rart at se og opleve, hvor vi egentlig var. Udover det stod den på lidt strand og en hel del pool, så det var lige, som det skulle være.

Nå ja, og så blev det da også til en lille smule shopping, men det kan jeg komme tilbage til en af de nærmeste dage.
Er der vandmelontyggegummi køber jeg det altid. Især i sådan en fin æske.
Alt i alt var det et rigtig fint sted til en solferie, men en uge i den slags turistområder og i sådan en varme er et passende tidsrum for mig. Men herligt at opleve, og jeg havde ikke noget imod at komme derned igen på et tidspunkt.
 Puerto de Mogán

4 kommentarer:

  1. Der ser rigtig lækkert ud!!
    Har aldrig selv været der .. :)
    Det må jeg prøve en skønne dag! :)
    God aften...
    Knus, Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan i hvert fald anbefales til en god gedigen solferie :-)

      Slet
  2. Hvor ser det simpelthen bare skønt ud. Så fine billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-) Der var rigtig dejligt.

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.