mandag den 19. august 2013

4 x olie og en test

Dagen inden vi tog på sommerferie, anskaffede jeg mig min første tablet. Jeg er meget glad for den, men der er godt nok meget nyt at vænne sig til i forhold til den bærbare. Bl.a. det med at man skal bruge en app til alt, man vil foretage sig, er jeg først ved at få lidt tjek på nu.

Derfor er det også først i dag, at jeg har installeret blogspot-app'en, udelukkende fordi jeg ikke før har tænkt over, at der var sådan en app :-)

Så dette indlæg er både lidt forbrugerinformation og en test af nævnte app.

Disse 4 små flasker olie faldt jeg for i Netto i lørdags for 50,-. De måtte bare med hjem :-) Især den med røgsmag er jeg lidt spændt på.

Jeg er også spændt på, om jeg kan finde ud af at sætte et billede ind... Jeg synes ikke, at det er helt nemt. Kan kun sætte det forneden og ikke længere oppe i indlægget. Nå, øvelse bør vel gøre mester, siger de kloge :-) 

2 kommentarer:

Hvad synes du? Smid en kommentar.