søndag den 4. august 2013

Bloglovin stress og lidt ferieshopping

Nu er det 4 dage siden, at vi kom tilbage fra vores ferie på Gran Canaria, og jeg er stadig ikke nået igennem alle de blogindlæg, som Bloglovin' har samlet til mig i løbet af den uge, vi var væk.

Jeg synes, at jeg kæmper for sagen, men jeg vil ikke "snyde" og springe indlæg over, for jeg vil jo nødig gå glip af noget, så alle indlæg bliver åbnet og læst, og jeg er nok snart halvt igennem :)

Problemet er jo også, at der hele tiden kommer nye indlæg til, og ind i mellem skal man lige smide en kommentar og deltage i en give away hist og her, så det tager bare tid.

Nå, men jeg fik jo også shoppet lidt på ferien, og her er nogle eksempler fra beauty-kategorien:
2 neglelakke, som der faktisk ikke er særlig stor forskel på. De er begge i den mørk pinke ende af farveskalaen. Som det måske kan anes på billedet, er Francois Lecordes Laca de Uñas lidt mere pink end den OPI's Too hot pink too hold'em.

Francois Lecorde-neglelakken ser nogenlunde sådan her ud, når den kommer på:
Jeg synes, at flasken har et rigtig fint design, og jeg skulle virkelig lægge bånd på mig selv for ikke bare at bede om en af hver. Også fordi de kun kostede lige under 5 Euro!

Jeg fik også endelig taget mig sammen til at få købt en ny parfume. Ikke fordi jeg mangler (præcis som med neglelakkerne), men jeg har i et stykke tid haft lyst til lidt fornyelse, så jeg sprang ud i en DKNY Be Delicious Paris, limited edition.
Lækker duft og igen et fint design med Paris' "skyline" på toppen. Meget fin feature.
Der findes også en London-, NYC- og Rio-udgave, men jeg holdt mig til Paris for ikke at skulle bruge timer på at beslutte mig. Det ville nu være ret cool at have dem alle 4... :)

Der røg også en håndcreme og en læbepomade i kurven ved samme lejlighed. Begge med aloe vera, som de gør sig rigtig meget i på Gran Canaria. De gror dem i store mængder, og man ser aloe vera-planterne alle steder i alle mulige forskellige størrelser.
Jeg er godt tilfreds med høsten, især taget i betragtning at jeg ikke havde tænkt mig at skulle shoppe det helt store. Lidt tøj blev det også til, men det må blive i et nyt indlæg en af de nærmeste dage.

Lige nu må jeg tilbage til Bloglovin'.... :)

2 kommentarer:

  1. ha ha... jeg havde det præcis på samme måde, da jeg kom hjem fra ferie... men jeg tænkte, at man jo ikke skal lade sig stresse af det... det er jo trods alt fritidslæsning - så jeg når det jeg når...
    sikke gode ting du fik købt med hjem.. jeg gad godt lige dufte til de fire parfumer der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret: Det skal helst være hyggeligt, og det er det skam også. Jeg tog det i etaper og er nu helt igennem :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.