søndag den 18. august 2013

Kærestetur til Fyn

Så kom vi på endnu en lille kærestetur. Det er en af de ting, som nok er lidt svært at få taget sig sammen til at få gjort, når den ene dag tager den anden, men jeg synes, at det er noget af det hyggeligste og er superfornøjet, når det lykkes at få planlagt.

Og det gjorde det så. Jeg havde fundet et tilbud på nettet, hvor man fik en overnatning for 2 personer plus 3-retters middag inkl. 1 flaske vin på Glamsbjerg Hotel for 995,-, som jeg gav Kæresten i julegave sidste år. Jeg syntes, at Fyn passede fint, for det er ikke alt for langt væk men alligevel langt nok væk til, at man føler, at man er kommet et godt stykke væk fra hjemmebanen.

Vi kunne først tjekke ind kl. 15.00 men tog af sted ved 10-tiden, for så havde vi tid til at stoppe i Odense og lure lidt og spise frokost. Odense er en dejlig by, og den er nok den by med flest skobutikker samlet på under 1 kvadratkilometer, jeg nogensinde har været i :)

Og så drog vi mod Glamsbjerg!
Glamsbjerg Hotel med den fantastiske vejrhane


Kæmpevejrhanen med kyllingerne omkring.
Det var en superhyggelig tur, fint lille hotel, god service og dejlig mad. Og selvom jeg holdt mig væk fra alle skobutikkerne - og alle de andre butikker faktisk faldt der alligevel lidt af til mig i Odense.

Vi kom forbi Antik Blå i Vintapperstræde, hvor de havde -40% på bl.a. en hel del ravsmykker. Rav er normalt slet ikke noget for mig, men der var alligevel et eller andet ved dem, som fangede min opmærksomhed. Især nogle 3-farvede armbånd, som jeg faldt så meget i svime over, at Kæresten forbarmede sig over mig og købte et af dem til mig. Jubiiiiiiiii!!!!!!!!
Der røg også en fin sølvbroche med i købet (der var -50% :)), men armbåndet er jeg faktisk overraskende glad for, og når jeg har det på, bliver jeg helt fornøjet, hver gang jeg kigger på det.

På vej hjem fik vi lidt på karma-kontoen, da vi samlede et par blaffere op lidt udenfor Glamsbjerg. Det var 2 unge piger på 19-20 år, som havde besøgt deres bedsteforældre i Assens, og som skulle hjem til København, så det kunne jo ikke passe bedre. Superhyggeligt med lidt nyt selskab og lidt nye samtaleemner, så det bliver nok ikke sidste gang, vi gør det, hvis vi skulle spotte et par blaffere en anden gang. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.