onsdag den 7. august 2013

Mit bedste chokoladetip

Jeg elsker Toblerone!

Spiser glad og gerne de fleste udgaver lige undtaget den mørke og den med rosiner og stads.

Da Kæresten og jeg var i Tyskland i foråret, lå der pludselig en variant, vi ikke havde set før, i tax-free-butikken, og den skulle naturligvis testes: Toblerone Crunchy Almonds.

Og yum yum yum, det er godt nok den bedste Toblerone til dato!

Samme lyse chokolade som den klassiske gule udgave tilsat hakkede ristede og saltede mandler. Det er en super god kombo, og jeg kan kun anbefale den, hvis I skulle snuble over den.

Vi købte naturligvis et par stykker med i flyet på vej hjem fra Gran Canaria, og jeg har også bedt mine forældre om at kigge efter dem, når de skal shoppe toldfrit på vej hjem fra deres ferie i Tyskland om 1½ uges tid.

Det er utroligt så lidt tid, der skal til, før man kan blive afhængig af den slags, så det er på eget ansvar, hvis I kaster jer ud i en smagsprøve :)

2 kommentarer:

  1. Den lyder heller ikke spor dum. Den tur jeg da, at jeg skal smage, når jeg skal ud og flyve om 2 uger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du helt klart tage at gøre. Du vil ikke fortryde :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.