tirsdag den 1. oktober 2013

Kunne jeg friste med lidt leo-print?

Sidder her i min seng på andendagen af min månedlige 3-dages hovedpine. Øv!

Jeg er desværre ikke typen, der kan lægge sig ned og sove, når jeg har det skidt på den ene eller anden måde - jo, med en full blown influenza, men det har jeg aldrig, heldigvis - så tiden går bare dræbende langsomt.

Jeg har dog fundet noget fornuftigt at bruge tiden på indtil nu: Genoprette annoncer på Trendsales.

Jeg har haft min Trendsales-konto i mange år, men jeg er ikke altid lige god til holde den ved lige, og det skal jo til, hvis man vil have solgt sine ting og sager.

Så kig forbi HER!


Jeg faldt lige over min annonce med disse lækre Underground-boots med leo-print, som søger et nyt hjem. Et nyt hjem hos én med lidt større fødder end mig :)

God tirsdag til alle derude i solen.

2 kommentarer:

  1. De er måske lidt for meget til mig, som er kedelig og foretrækker det der er mest enkelt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg sagtens forstå. Jeg har det præcis lige sådan. Skal der skejes ud, skal det være i lidt mindre doser :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.