fredag den 11. oktober 2013

We've got a winner!

I går havde jeg fødselsdag, og dagen startede perfekt med en kop kaffe på sengen og et par gaver. På arbejdet gav jeg jordbærtærte og hjemmebagte skotske shortbread-småkager, og om aftenen inviterede Kæresten på en dejlig 4-retters middag på Restaurant Frederiks Have. Det kan altså anbefales, hvis man skal fyre den lidt af, for priserne er i den lidt højere ende, men maden er altså helt fantastisk og alle pengene værd!

Mine fine småkager. Spørg mig ikke, hvorfor billedet lige er roteret en kvart omgang.
Da vi kom hjem, hev jeg computeren frem, klikkede ind her på bloggen, talte jeres fine kommentarer sammen, og med lidt hjælp fra random.org fandt jeg vinderen af min Molton Brown-give away.

Den heldige vinder blev: Cathrine Antzen som har fået en mail fra mig.

Tillykke til Cathrine og tusind tak til jer andre, som gad at kigge forbi og deltage i min første give away. Det bliver helt sikkert ikke den sidste :)


 

4 kommentarer:

  1. Tillykke med dag - den lyder til at have været dejlig (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Kit. Det var nemlig en rigtig rar dag :)

      Slet
  2. Det lyder som en rigtig god fødselsdag, og stort tillykke da! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Sofie. Det var sødt af dig :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.