mandag den 28. oktober 2013

Efterlysning: Tips til London

Om ikke så forfærdelig lang tid tager Kæresten og jeg en tur til London i 4 dages tid - og vi glæder os!
Jeg var i London med en veninde engang sidst i 80'erne eller noget lige deromkring, og jeg kan faktisk ikke huske ret meget andet end, at det var helt vildt varmt. Og det kan jo ikke bruges til så meget i november måned.

Så jeg har brug for hjælp... Hvis nogen af jer, som læser med, har et tip til en lækker restaurant, en butik man ikke skal misse, et godt sted at drikke high tea eller noget helt fjerde, så vil jeg rigtig gerne høre om det. Planen er bl.a. at få købt nogle julegaver med hjem, så især shoppetips vil være meget velkomne.
Så hvis I har et tip til London, I har lyst til at dele, så smid endelig en kommentar :)

5 kommentarer:

  1. Kig over til mig ;) måske du er en heldig rad

    SvarSlet
  2. Butikken Forever 21, har sommetider noget ret fedt tøj og smykker! :)

    SvarSlet
  3. Tak for tippet! Den kommer på listen :)

    SvarSlet
  4. Åhh hvor er du heldig... det er også 10 år siden jeg var i London, så jeg har desværre ikke lige nogle tips, men jeg håber i får en rigtig god tur og får købt en masse... og jo forresten... i skal besøge Herrods... der er så smukt pyntet op til jul og man kan få alt der ;) (især er deres delikatesse to die for)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en super god tur, men af uransalige årsager fik jeg ikke rigtig shoppet noget. Meget underligt men pyt. Jeg tager revanche næste gang... :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.