søndag den 1. september 2013

Hip hurra x 2

Denne weekend har stået på hele 2 fødselsdage: Kærestens datters, som blev holdt hjemme hos moi, og min mors, som blev holdt hos mine forældre.

Vi startede fredag aften med at bage boller i lange baner og lave den lækreste citronlagkage, som vist var et stort hit (og jeg fik chancen for at bruge mit smukke mega mussel anretterfad "offentligt" for første gang).
Lørdag blev der lavet kagepige, som Kæresten og Kærestens datter i fællesskab fik gjort ret stylish, synes jeg. Hun har både øreringe, armbånd og halskæde på - og lyserød læbestift :)
I dag drog vi så ud på landet for at fejre min mor, som bl.a. havde ønsket sig lidt bagegrej, så jeg lavede et par pakker med lidt blandet: flødeskumsprøjte, små tærteforme, lidt servietter og et viskestykke, som blev puttet i en cupcakedekoreret kagedåse + en ekstra gave med en ekstra flødeskumsprøjte. Den var for stor til at være i kagedåsen :)
Vi fik til gengæld dejlige boller, lagkage og kakao + aftensmad, så alle var glade og tilfredse.

En herlig weekend som bare er alt for hurtigt overstået.

Men så kan jeg jo begynde at glæde mig til, at jeg er den næste i rækken til at fejre fødselsdag om 5 ugers tid. Det bliver dejligt! Så måske jeg skulle gå i gang med seriøst at overveje, hvad der skal på ønskeseddelen....

2 kommentarer:

Hvad synes du? Smid en kommentar.