onsdag den 25. september 2013

Give away #1: Molton Brown



Så springer jeg ud i min første give away. Yay!!!!!!

Jeg har fået fingre i et lækkert sæt fra det eksklusive engelske mærke Molton Brown, som jeg udlodder til en heldig læser. Sættet består af en antibacterial rok mint fine liquid hand wash og en rok mint soothing hand lotion. Begge på 300 ml.

Det eneste, I skal gøre for at være med i lodtrækningen, er at følge min lille blog på Bloglovin' lige HER, like dette indlæg, og så skal I smide en kommentar med navn og mailadresse, så jeg kan kontakte den heldige vinder, når den tid kommer.

Jeg trækker vinderen på min fødselsdag torsdag den 10. oktober 2013 :)

Pøj pøj! :)

21 kommentarer:

  1. Jeg er med! :-)

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Åh en lækker give-away. Jeg er helt klart med.

    Kamilla N.

    kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med Molton Browns produkter, så jeg er med :-)

    SvarSlet
  4. Jeg følger :)
    Håber også du har lyst til at være med i min giveaway :D
    http://vinterfryd.dk/tassimo-giveaway/

    SvarSlet
  5. Klart... jeg er med ;-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er med! Det skulle jo være fantastisk :)
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne deltage :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  8. Eksklusiv giveaway ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  9. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  10. Ser lækkert ud, deltager helt klart!

    Sarah riisager - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  11. Yes!
    Trine Vindheim - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  12. Lækker give away

    Karina Holse Schrøder
    Karina@hemmelig.dk

    SvarSlet
  13. Sikke en fin præmie!

    dorte_daugaard@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Ååååååh! Mega lækker giveaway. :) Held og lykke til alle. :)

    Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Deltager ;)

    Cathrine A
    tinerdk@gmail.com

    SvarSlet
  16. Lækker giveaway!! Tillykke med fødselsdagen.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Tillykke og deltager meget gerne :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  18. Øj... det har jeg aldrig hørt om... måske jeg er gået glip af noget?
    - så nu kaster jeg lige et lod i puljen og krydser så ellers fingre ;)

    SvarSlet
  19. lækker præmie!!!!
    Krydser fingre :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg kan vist lige nå at være med.........
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    Hilsen Pia Eriksen

    SvarSlet

Hvad synes du? Smid en kommentar.