mandag den 2. september 2013

Et af de der billeder...

Forleden, da vi holdt fødselsdag, syntes Kæresten, at han ville knipse lidt billeder af mig, imens jeg sad og talte med mine forældre. Eller måske rettere sad og talte TIL mine forældre efter de billeder han fik taget at dømme. På hvert eneste billede står min mund åben...men det er jo nok bare sådan, det er.

Det, han sad og hyggede sig med, var at forsøge at tage et billede, hvor det så ud som om, at mit hoved kom op af koppen(!) Jo jo, han er et stykke over de 40 år... :)

Det endte bl.a. med dette billede, hvor det nærmere ser ud som om, at jeg har fået øje på et eller andet nede i koppen. Måske endda noget jeg taler til....
Det er et af de billeder, man godt kunne have undværet, og så på den anden fik det mig faktisk til at trække kraftigt på smilebåndet, fordi det bare ser så underligt ud.

Så pyt! Det kunne have været meget værre.....og Kæresten havde en lille fest imens forsøget stod på :)

5 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det dog sødt og fint det billede :) Alligevel enormt fint fanget af ham!

    SvarSlet
  2. Deltag i min giveaway om en smuk vintage ring lige her: http://www.gittemary.com/2013/09/give-away-vintage-ring.html

    Knus!

    SvarSlet

Hvad synes du? Smid en kommentar.