lørdag den 30. november 2013

If it ain't broken.....

I morgen er det 1. søndag i advent, og jeg tog mig sammen i dag og gik i kælderen og slæbte mine juleting og -sager op, så jeg kan være klar med advents"krans" og kalenderlys i morgen.

De 2 billeder nedenfor er faktisk fra sidste år, men jeg satser på at gentage succes'erne, så begge adventsopsætninger vil blive stort set identiske med dem på billederne.
Denne er i den mere klassiske kategori. De 3 store julekugler købte jeg i Søstrene Grene for efterhånden en del år siden, og de små julekugler/-stjerner er vist bare fra Fakta eller noget i den stil. Lysestagen med skål er fra Stelton, og er en firmajulegave, som nok er 5-6 år gammel. Den er kun fremme til jul, for resten af året har jeg ingen idé om, hvad jeg skal bruge den til.
Nr. 2 her er vel egentlig også ret traditionel, men jeg synes alligevel at den pink Frihedsgudinde og vandmelonlampen giver det et lidt utraditionelt strejf - også selvom både Frihedsgudinden og lampen står permanent fremme på hylden og intet har med julen at gøre :)

Igen er de små julekugler købt i Fakta eller lignende, og lysene er fra Ikea. De har dem også i år.

Nemt og simpelt og derfor holder jeg mig til det igen i år. Så kan jeg måske tænke i lidt andre baner til næste år, men den tid den fornøjelse.

Glædelig 1. søndag i advent alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine :D
    Ville ønske jeg også kunne få taget mig sammen, og få købt noget julepynt ^_^
    Glæder mig til at se billeder fra dem du har lavet i år ;)

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Simone! Så må jeg jo hellere få taget et par billeder :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.