lørdag den 16. november 2013

Rudolf med på job

Med fare for at være årsag til en del måben og forbløffelse i Blogland må jeg sige, at jeg ikke er det store julemenneske...! Jo, når vi når helt til juleaften, nyder jeg aftenen og hygger igennem, men hele december er bare lidt anstrengende for mig med alt den planlægning og gaveindkøbsræs og hele København proppet med folk, når man skal hjem fra job med metroen... Meget stressende! :) De sidste år har jeg simpelthen taget konsekvensen af min julelede og taget fri hele ugen op til jul, og det har gjort en kæmpe forskel! Det, at jeg ved, at jeg har en hel uge til at få styr på gaverne uden nødvendigvis at skulle rundt i butikkerne om eftermiddagen eller i weekenderne sammen med 75% af Danmarks befolkning, har fået mig til at tage det hele meget mere roligt og slappe mere af i december. Så nu kan jeg faktisk godt nyde julestemningen lidt mere, end jeg kunne før.

Men nu har jeg indkøbt mig en lille ting, som min veninde og jeg faldt over forleden i Starbucks i field's, og som vi ikke kunne lade stå. Den får mig til at glæde mig en lille smule mere til 1. december, hvor julen starter for mig.
Er han ikke bare for sød?!

Han står på mit job og venter på at komme i brug, og det bliver da en sand fornøjelse at drikke kaffe af ham hver dag.

Vi snuppede desværre de 2 sidste, og fyren i kassen tvivlede på, at de fik flere, men man kan måske være heldig i lufthavnen. Han kostede 89,-.

Jeg elsker den slags julegrej! :)

10 kommentarer:

  1. Hvor er han fin og ja, han vil sikkert booste dit julehumør :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert! Jeg synes allerede, at det går fremad med det der julehumør :)

      Slet
  2. Nøj, hvor er den fin, det gad jeg altså godt drikke noget lunt og lækkert af.

    Jeg har fri den første uge af december. Vores ældste bliver 3 d. 7/12, så det er rart at hev ugen op til fri til at klare både fødselsdagsgaver og klargøring, og julegaverne. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig ren luksus at have god tid, når man skal klaret de der arrangementer :)

      Slet
  3. Nååh hvor er den sød… og jeg mener det… selvom jeg har det lidt lige som dig… december er mere stressende en hyggelig (måske er det noget med, at man er bange for at gå glip af noget… og derfor planlægger alt for meget)
    Jeg prøver hvert år, at leve i nuet og ikke gå over gevind… og alligevel, føler jeg mig konstant bagud - heldigvis er det kun i december jeg har det sådan… men man vil jo bare gøre det så godt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man får nok også sagt ja til lidt for meget i december måned.....som om der ikke er nok at se til i forvejen :)

      Slet
  4. Hvor er den fin! Helt juleperfekt - uanset graden af julestemning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men han hjælper gevaldigt til med at højne julestemningen, og jeg glæder mig til at indvie ham på mandag :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.