mandag den 11. november 2013

Jeg er en heldig rad!

For en måneds tid siden havde jeg min første give away, og det synes jeg faktisk var rigtig sjovt. Eller sjovt er måske så meget sagt, men jeg det var en dejlig nem måde at glæde et andet menneske, og det gør også én selv glad - og giver lidt god karma, er jeg sikker på :)

Jeg deltager også selv i en del give aways rundt omkring, og den sidste måneds tid har jeg godt nok været helt usædvanligt heldig.

Den give away, jeg blev mest begejstret for at vinde, foregik hos For 2 kr. blandet, hvor jeg vandt et sæt med 2 Mummi-krus, 1 Mummi-skål og 1 Mummi-kakaokande.
Jeg elsker Mummi, så jeg blev meget meget glad for at være blevet den heldige.

Et par uger efter fik jeg en mail fra Blue Eyed Flower, hvor der stod at jeg havde vundet en dejlig creme fra L'Oréal.
Jeg er superspændt på at prøve den, når jeg er færdig med den creme, jeg har gang i i øjeblikket.

Et par dage efter lå der en mail fra søde Katharina Kjeldgaard, som havde haft en give away, hvor man kunne vinde 3 produkter fra Qua.
Jeg har aldrig prøvet deres produkter før, men jeg har hørt rigtig meget godt om dem, så det er jeg også spændt på. Især tiltaler håndcremen med citrus mig meget.

Så gik der et par dage, og der kom endnu en mail. Denne gang fra Onkel Anne, og gevinsten var "Slip Rynkehysteriet" af Anette Kristine Poulsen med bloggen Beautyspace. Jeg har ikke modtaget den endnu, men jeg håber hver dag, at den ligger i postkassen og venter på mig, for jeg glæder mig til at suge til mig af gode råd, tips og tricks.

Så jeg føler mig SÅ heldig og meget taknemmelig i øjeblikket. Især fordi jeg ikke deltager fuldstædig ukritisk i alle give aways, jeg møder. Jeg deltager udelukkende, hvis gevinsten er noget, jeg vil blive rigtig glad for at vinde, for jeg vil ikke tage en andens chance for at vinde (hvis det giver mening), ved bare at smide et lod i puljen her der og allevegne.

Så selvom du ligesom jeg er en af dem, som altid har sagt "Jeg vinder AAAAALDRIG noget", så tag chancen alligevel og smid en kommentar, hvis du møder en give away med en præmie, som du rigtig gerne vil vinde. Det kan rent faktisk lade sig gøre at blive den heldige en gang i mellem :)

2 kommentarer:

  1. Åh, det mumi-stel! Det står øverst på min juleønskeliste i år; så elskeligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sååååå glad for det! Kanden er helt fantastisk, og jeg er vild med farverne.

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.