mandag den 2. december 2013

Katte og mænd

Jeg bliver altså nødt til at dele dette link til des hommes et des chatons med jer. Mænd og katte side om side i situationer, som minder om hinanden.

Jeg elsker katte, og jeg har bestemt heller ikke noget imod mænd, som ikke ser totalt frastødende ud, så jeg synes, at billederne her er helt geniale. Og jeg synes faktisk hver gang, at katten vinder de der battler :)


Well, you got the picture, right?

Jeg trækker kraftigt på smilebåndet hver gang jeg ser disse billeder, for pludselig virker de der mænd altså bare ikke så hardcore lækre, men mere sådan lidt: Nåhr, det er da godt forsøgt... For kattene overstråler dem hver gang....efter min mening :)

Enjoy!!!

6 kommentarer:

  1. ååhhhh <3 Kattene vinder altid ;)

    SvarSlet
  2. haha har været inde på den før, den er genial! :)

    nina, cantanta.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps! Intet mindre! Den får mig altid til at smile over hele 5-øren :)

      Slet
  3. De er nemlig så gode sådanne billeder :) Har også set en hel serie af dem for nogle uger siden - perfekt til smilebåndende

    Kig gerne ind og deltag i en lækker konkurrence: http://itsmypassions.dk/konkurrence-smagsproeve-paa-nytaarshaar/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! God idé en eller anden har fået der :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.