tirsdag den 17. december 2013

Et nyt medlem af "familien" og lidt fornyelse

For godt 3 uger siden lavede jeg et indlæg om mine planer med mine advents"kranse". Det kan ses lige HER. Planen var at gøre stort set som sidste år. Det var jeg faktisk vældig tilfreds med, og så behøvede jeg ikke at skulle tænke kreativt eller skulle ud og købe nyt.

Det lykkedes mig at få begge advents"kranse" klar til 1. søndag i advent, og det blev mere eller mindre som sidste år. Dog blev der hældt lidt flere små julekugler i lysestagen med skålen, og de små røde og grønne julekugler ved de enkeltstående bloklys blev udskiftet med lidt større julekugler i brune farver.



Og så får I da også lige et billede af min seneste tilføjelse til jule"kugle"-familien: Den pink scooter! Love it, love it, love it!


For dét, at jeg aldrig har noget juletræ, afholder mig absolut ikke fra at udvide jule"kugle"-familien med et nyt medlem eller to hvert år :) I år er det blevet til to. Udover scooteren har jeg anskaffet mig en jule"kugle" med et noget mere morbidt motiv, og den har helt klart delt vandene blandt dem, der har set den.

Jeg smider et billede på af den i løbet af de næste par dage, og så må vi jo se, hvad I, kære læsere, synes om den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.