torsdag den 26. december 2013

Det sidste julepip

For en uges tid siden skrev jeg lidt om min svaghed for jule"kugler" HER, og at jeg i år har anskaffet mig 2 nye af slagsen. Den pink scooter kan ses i omtalte indlæg, og den anden nye jule"kugle" kan ses lige her.


Er de ikke søde? Den hedder "Frieriet" :)

Jeg elsker sugar skulls og alt i Dia de los Muertos-"stilen", og jeg faldt pladask for de 2 her - både motivet og de fine farver.

Bagsiden ser sådan ud.
De kollegaer, som jeg viste den til, delte ikke helt min begejstring. De syntes vist, den var lige makaber nok, men jeg elsker den og skal finde en fin plads til den til næste jul.

6 kommentarer:

  1. ha ha… jeg synes de er seje, i flotte farver og kunstfærdigt lavt, men jeg tror nu heller ikke jeg kunne få mig selv til at hænge dem på juletræet… come on.. det er jo dødningehoveder!!! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ, jeg kan godt se din pointe, men jeg ville til hver en tid hænge den på mit juletræ :)

      Slet
  2. Omend jeg er lidt enig med ovenstående kommentar, kan jeg nu ikke lade være med at synes, de er ret seje! :)

    Glædelig jul til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de fleste er lidt splittede. Makabre med seje - og helt vildt søde!

      Rigtig glædelig jul lige retur :)

      Slet
  3. Nøj, hvor er de godt lavet :D

    - Anne

    SvarSlet

Hvad synes du? Smid en kommentar.