lørdag den 15. november 2014

Bare lad som ingenting

Sidst, jeg skrev et indlæg her på bloggen, var den 7. maj 2014. 

7. MAJ!!!!!!!!!!!!?????????????

Det er over et halvt år siden, og jeg har ingen forklaring og ingen undskyldninger, og selv om jeg skulle have nogle gode/dårlige undskyldninger, kunne jeg ikke drømme om at trætte jer med dem. 

Jeg har det meget svært med bloggere, som undskylder i lange baner, når de ikke har skrevet et indlæg i 4 dage. For mig svarer det til at undskylde for, at man har et liv, og det giver jo ingen mening. Slet ikke når du har en blog, som skal fyldes med interessante indlæg, som andre gider at bruge lidt tid på at læse.

I tiden siden 7. maj er der sket en masse ting og samtidig egentlig ikke så meget, hvis I forstår, så jeg tror bare, at jeg vil fortsætte, som om der kun var gået 14 dage :)

I første omgang vil jeg bare smide et billede af min guldklump Max ind og så ellers komme i gang med at få skrevet nogle nye indlæg.


Rigtig god weekend!

4 kommentarer:

  1. Jamen velkommen tilbage så, og sikke en skøn kat :D

    // Cathrine
    www.tiiner.dk

    SvarSlet
  2. Dejligt at "se" dig igen...
    Jeg har det på helt samme måde ang. diverse undskyldninger.... altså for pokker... så kunne man jo ikke lave andet :-) og for langt de fleste er bloggen en hyggelig fritidsbeskæftigelse og ikke et betalt job (for så er det jo noget helt andet ha ha)
    Ses!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak! Det er såmænd også rart at være tilbage :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.