lørdag den 22. februar 2014

Det lille lørdagsprojekt er klaret

Jeg er alene hjemme hele dagen i dag, og de dage, hvor det sker, er jeg blevet meget god til at have et eller andet overskueligt "projekt" herhjemme, som gerne skulle hjælpe med at få det hele til at se lidt mere overskueligt ud.

I dag var det lille projekt at få et overblik over, hvad der egentlig gemte sig i mit skab på badeværelset.

Alt blev taget ud, en lille smule blev smidt ud eller flyttet, og der kom et par nye ting ind, og det endte med at se sådan ud:


Tja, jeg kan i hvert fald konstatere, at der er et stykke tid til, at jeg behøver at købe håndcreme og ansigtsmasker....og en hel del andet :)

Men jeg er tilfreds! Og det var min lille supervisor også. Max hader at gå glip af noget, så selvfølgelig var han med.


Næste projekt, tror jeg, bliver kommodeskufferne. Måske der kunne blive en lille skuffe mere til Kærestens tøj?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.